Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 5., vasárnap

slovakia

kiutaztunk slovakiába a kiscsaládommal.^^ egész úton ment persze a vita és a veszekedés minden apró dolgon... ilyenkor istenítem az mp3amat xDDDD

mikor kiértünk rettentő nagy örömmel fogadtak minket.csupa szeretet és vidámság a rokonságunk^^ kicsit feszélezve éreztem magamat ott, mivel ők nagyon gazdagok, mi meg nem.-.- na m1 xD

Eszternek volt a 20. szülinapja, azt ünnepeltük meg egy ilyen bál szerű dolgon. a család kibérelt egy ősidőkből fenn maradt dísz termet és ott volt a nagy családi ebéd és vacsora, fullos előételekkel és kajákkal, volt egy színháterem is, ahol volt egy zongora. hát egyből lecsaptam rá ;)

tele ettem magamat. egész héten nem ettem anynit mint ott fél nap alatt xD aztán jött a táncikálás, anyum énekelt is, de nem karaoke party volt, csak úgy kedve támadt :DDDD

én az egyik rokonommal fannival beszélgettem szinte egész nap.vele nagyon jóba vagyok^^ egy a témánk,jókat tudunk röhögni meg tudunk beszélni mindent. :) csináltunk közös képeket is ^^

elsétáltunk komárom egy jó pár részére este, mikor már kezdtükunni a bál feelinget a díszteremben...még csak 12 éves múlt de már most olyan kis vagány hogy hihetetlen:DDD belevaló csaj lesz belőle és büszke vagyok rá^^


másnap megmutattam neki jutubon az alkonyatot. anynria megtetszett neki h elkezdte nézni és mondta h végig fogja nézni.de mi pont akkor jöttünk haza.=/


hiányzanak az tény, de nem vágyom erre a gazdagosdi dologra... nem örülnék neki...egy csomó dologra oda kéne figyelni, és feszélyezve érezném magamat h nem lehetek az aki vagyok.na mindegy ^^


végre már itthon vagyok...mikor békéscsabán vtam msne kaptam a hírt h gomez meghalt.az egyik kisegerem. nagyon sajnáltam szegénykét. mivel anyum már látta ithton h aszalódik össze, a másik egér meg elkezdte falatozni a holttestet, el karta temetni, de nem bíta végig vinni a lakáson és kihajította az ablakon. ez az egyetlen gondolat ami nagyon fáj. ez nem méltó elválás tőle. =( (U) tulajdonképpen a másik egerem ölte meg. amikor bekerült mellé azótaa terrorizálta szegény kis gomezt. már godolom nem bírta tovább és elhunyt.

gyűlölöm a mostani egeremet(nincsneve)ránézek és legszívesebben addig szorítanám míg ki nem jön belőle az utolsó szusz is. de én nem vagyok gyilkos. én különb vagyok mint ő, hogy megölte gomezt.nem leszek olyan mint ő. ezért hagyom életben. oda fogom ajándékozni valakinek, vagy eladom egy állatboltnak.csak szabaduljak meg tőle... -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése