Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 21., kedd

mert érzem h ő szeret engem:$ (L)

csuki írta nekem msnen, de nem voltam itthon.hátmuszáj volt ide is bejegyeznem anynira meghatódtam mikor olvastam*.*az elején tényleg azt hittem h dobni akar de mikor tovább olvastam így kb vert a szivem mint állat és bekönnyeztem teljesen:$*.*
el sem hiszem h van aki így szeret engem:$(L) annyira jó érzés h hihetetlen:$
én énis nagyon szeretem őt *.*csak belőlem egyszerűen nem jönnek ki ennyire szép szavak és em tudom miért és hülyén érzem magam.nem akarom h azt higgye h nem szeretem:$ emrt nagyon szeretem*.*(LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL)

88Csuklyás88 a következőt mondta (tegnap, 22:15):
*sajnálom h ha ma fura voltam...per pill részeg vagyok,de ez nem jeletni azt h nem gondolom komolyan amit írok*szal*gondolkoztajm*kettőnkről

88Csuklyás88 a következőt mondta (tegnap, 22:16):
*és nem msn akartam elmondani*ÉS NEM DOBNI AKARLAK H HA AZT HINNÉD*hanem elmondani*h te vagy a legjobb dolog az életemben*és imádlak,szeretlek,love,liebe minden*és köszöönök mindent,nekem veled teljes minden nao*p*és nem akarok nélküled élni

88Csuklyás88 a következőt mondta (tegnap, 22:17):
*és imádlak*mindennél jobban te vagy az életem,a nap amiért felkelek,az egyetlen akiért érdemes élni

88Csuklyás88 a következőt mondta (tegnap, 22:18):
*kicsim*gyönyörüm*lehet h ez így fura de élőbe is elmondom ha szeretnéd

88Csuklyás88 a következőt mondta (tegnap, 22:27):
*és nem baszlak át*komolyan szeretlek..soha senki,de komolyan senki nem tudott ennyire megszeliditeni vagy nem is tudom ezt megfogalmazni*részeg ember őszinte

88Csuklyás88 a következőt mondta (tegnap, 22:28):
*dec 20 után*nem egyszer néztem *a képeid*és kibaszottul bejöttél*de komolyan*betty féltékeny volt rád:D

88Csuklyás88 a következőt mondta (tegnap, 22:51):
*komol.yan*imádlak,gyönyörű vagymokos,aranyos cuki minden ez leírhatatlan*és rettegek h egyszer ráébredsz h egy szar vook és kidobsz

88Csuklyás88 a következőt mondta (tegnap, 22:52):
*mnem akarlak elvesziteni,veled szeretném leélni az életem persze csak ha te is szeretnéd

88Csuklyás88 a következőt mondta (tegnap, 22:55):
*csók kicsim,pls ír jsmst ha ezt elolvastad me ezen baszom magam,rem nem bántottalak meg:'(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése