Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 16., csütörtök

ha már ugyis kivik vtatok rá h hogy jöttem össze a mostani bArátommal.tessék, ő leírta :DDD

varázslatos hihetetlen hiperszuper egyedi ctrl+c ctrl+v és tessék lehet olvasni:DDDD

IGEN EZ A BARÁTOM blogjából van^^szószerint:P

Volt egy party féle havernál és ő is ott volt.Nah jó Ns szokásomhoz híven elég csúnyán bebaztam majd leléptem onnan.Nem tudom miért de küldtem neki egy smst h kivvok.Elindult megkeresni.Asszem kint ültem az út szélén kezembe a bor másikba egy cigi és zenét hallgattam.Jaja Linkin Parktól a Leave Out All The Rest.Leült mellém és várt.Hullakusba ültünk,alig-alig szóltunk egymáshoz.Kijött egy jó barátom csatlakozott ő is.10 perce ültünk kint amikor Ricsi be ment.És akkor úgy éreztem hogy bazzeg most meg kell tennem.Megöleltem majd utána megcsókoltam.Bevoltam parva mint a szar,mert végül is ezzel a barátságunkat kockáztattam.Részeg voltam és mondta is hogy tuti nem fogok emlékezni rá másnap reggel.Azonban nem lett igaza.Így jöttünk össze asszem.Szeretlek Viki!!Nagyon!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése