Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 25., szombat

napok


azóta sokszor találkoztam csukimmal^^ imádom őt^^
voltam zépé ott voltam csombiákkal stb... anyámékkal volt itthon ilyen akármi meg mitotmén már nem is nagyon emléxem mi volt az utóbbi 4 napban xD kb ma talltunk csukival, vettem üres cd-ket h kiirjam az uj zenéket meg ilyenek de nincs ithton cd író filcem szal szoptam xD hozott nekem ilyen fradi sálat:DDDD
itt volt este 10ig,hülyültünk meg mitotmén elvoltnk.ittvolt anyumnak is pár bnöje szal igy jó volt a hangulat. csak úgy fogytak a rozék meg a vodkÁk xD Kkísértem csukit a buszhoz majd hazaöttem.háh hamarabb hazaért mint én xDJÓNAPVOLT^^Szeretem nagyon^^

TERVEZEM A DUNAKESZIT^^ már igy várom h lemenjek^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése