Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 3., péntek

békéscsabán voltam:DDDDD

békásmegyeren taliztam dettinámmal^^ együtt mentünk a vonatállomásra.

nagy nehezen kivittem a sport táskámat a keletibe.majd megszakadtam. megvettem a jegyet majd beültnk egy ien váró terem szerűségbe dettinámmal. majd megszakadtunk a röhögéstől xD

elvoltunk xD



volt egy hajláktalan akinek sztem az agya is sérült vot. mezitláb szaladgált ki be a teremből és valamit üvöltözött h ő mekkora nagy üzlet ember és h majd megnézheti magát mindeki, senki sem lesz oan mint ő. na igen, én biztos nem fogok mezitláb rohangálni egy pályaudvaron xD



végül felszálltam a vonatra.beültem egy kis kukszliba. később társaságot is kaptam. egy mint kiderült 54 éves rock zenészhez volt szerencsém. majdnem egy órát vagy másfelet beszélgettünk. nagyon jó arc volt^^ be is jelölöm minnyá iwiwen:DDDD



mikor leszált egy idősebb nő szált a helyére. vele is jót dumáltam. kimentem wcre legyintettem egyet a pólómon mer tmelegem volt. azzal a laza mozdulattal el is szakitottam, de nemtom h hogyaN xDDDD na mondom szép. mntem öltözni xD A NŐ kb 20 perc után le is szált a vonatról.örült h megismert engem^^ xD



Utána egyedül, vagyis az mp3ammal utaztam tovább. irtam matthew bitchnek smst hha látja a vonatom akk csörizzen meg nehogy elfelejtsek leszállni. hamarosan eljött ez a pillanat :DDD

leszálltam és megláttam matthewt meg mellette 2 lányt^^ ők vtak réka és rami kicsit esett az eső, de nem volt vészes...

bemutatkoztam, jól megölelgettem mindeit majd indultunk át benőékhez. mire át értünk leszakadt a vállam. még most is fáj =/

ott volt még két lány, heni és heni xD ARANYOSAK^^

már tulajdonképpen fogalmam sics h miken röhögtünk egész nap, de kibaszott jókedvem volt^^

kamoztunk sok emberel, beszéltem anyummal, csináltam rakott tésztát ien szósszal vagy mi hei segitségével(reszelt sajtot a tetejére) xD

meg márnap csináltam fagyit is^^ örültek nekem xD de elmosogattam magam után szal sztem nem volt belőle gond^^



henivel megnéztünk egy horror filmet. kurva nagy :DDD a rettegés háza

magam után szal sztem

másnap mettyú laptopján megnéztük az alkonyatot.(am az egész film fent van jutubon részenként!!!) nagyon tetszett. aztán lazítás képpen megnéztük a házinyuszit is. az ien playboyos izé de gecijó volt^^



keveset aludtunk.... =/



mettyúval emg benővel kimentünk egyik este az utcáraa, bementünk egy kocsmába. matthewt beöltöztettem punknak:DDDD aztán előadta h ő francia származású. meg kell hagyni kibaszott jól beszél francia akcentussal vagy mivel xD

minden áron stoppolni akart xD benne vtunk a buliba xD aztán matthew lefeküdt a földre, megfogtuk kezét lábát h elvisszüük hazáig, és akkor megállt egykocsi h mi micsiálunk vele. mondtu h bevan baszva és hazakéne vinni xD azokkal ott elbeszélgettünk majd tovább mentek. utána benő ránk unt, és hazament, én ott maradtam matthewval.én elfáradtam és hanyat dobtam magam az úttesten xD matthew fölém hajolt és röhögött h csináljak úgy mintha meghaltam vna és h ő majd ujraéleszt. mondom biiztos h nem. bekapta az orromat xDDDD és levegöt fujt bele és áá nagyon szar volt xD aztán megállt egy kocsi megint h micsinálnk és h jolvok e. ledobtam matthewt magamrol és röhögtem. matthew megint előadta a franciát xD

addig addig beszélgettünk velük amig hazavittek minket kocsival. és elhitték h matthew franciai származású xD

az az este gecijó volt ^^

ELJÖTT az utcsó nap. haza. matthew mögöttem ült a bicón. alig birtunk menni, mer tkb dunakeszit kivéve 7 éve nem ültem bringán. elég viccesek vtunk xD aztán vhogy kitekertünk az állomásig. matthew fehér nadrágban volt, szal a rozsdától meg a felcsapódó sártól gyönyörű barna foltok lettek a seggén xD

beszélgettünk egy kicsit az állomáson majd búcsút vettünk egymástól. felszálltam a vonatra. aszittem ugyan olyan jó utam lesz mint idefelé.

de kb a legidegesitöbb téényező az a szellemi és kicsit testi fogyatékos család volt akik még bunkók is vtak. kellemes utastársaság vtak-.- na a gyerekükről ne is beszéljünk. kivtam idegileg....

hazafelé a sírógörcs is megtalált engem. nagyon hiányoznak a lentiek (U)

remélem hamarosan látom őket^^ (L)
nagyon jó volt lent és köszönök mindent (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése