Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 27., hétfő

cusimmal^^meg sex action^^


hát igen délután 4re kimentem Cusim elé a hévmegállóba. elmeséltem neki ezt azt meg ő is.
há kőne kaja.mondja nekem mire hazaértünk xD hát no kaja... de amit találtunk megcsináltuk rántottába. am kurva finom lett^^ aztán mondom csináljunk képeket^^ és csináltunk^^
sokat bszélgettünke rről arról. mutter is itt sztoriizgatott mi meg szakadtunk xD neteztünk egy pöppet aztán ste 11kor lmentünk az utcára a padokhoz beszélgetni. elmeséltem neki életem legsötétebb időszakát. teljesen ki volt akadva. ő is mesélt erről arról. szóba jött barátság, szerelem, viták, családi gondok, érzelmek.... stb. mi kell még? ha ezekről nyíltan tudunk beszélgetni, nem kell más :) ez a barátság alapja (L)
másnap kikísérétem őt a hév megállóba. :) taliztam csukimmal^^ átjöttünk hozzánk. ment a beszélgetés. majd elmentünk a bakancsáért a cipészhez. aszittük valami 3000ért fogja megcsinálni, mondtam h max 2000 ft lesz. mondja a nő h 600 ft lesz. néztünk nagyot :D
majd hazajöttünk. elkészült anyu is és elintultunk zépébe. :)
találkoztunk a jó öreg csibuval, meg fiával strausz dáviddal.ő volt az első szerelmem xD Meg vele volt joe is, egyik legjobb barátja.(hát vele is kavartam)... nah bementünk zp.be. mármetn a sex action. és igen ÁFONYA ott volt a szinpadon. az első sorokban rengeteg haverommal találkoztam.egyik régi oszttársammal is, danival^^ mondta h a hofferek szinti is ittvan. nah gyorsan megkerestem és berángattam őt is a tömegbe sedóval együtt^^ koncert után rock disco volt. a hátsó bejárati résznél voltunk... táncoltam ugráltam. teljesen meg voltam bolondulva. kellett a felszabadultság :) jól esett kitomblni magam egy kicsit ^^ majd megyek subscribe-ra is.tökéletes helyszín és zene a halálomhoz xD najo nem xD
csukim itt aludt^^ haza felé vettem a mekibe egy fagyit. csuki hívott meg rá ^^ hazaértünk. tesóm is itthon volt^^ lejátszottunk egy ektivitit XD jaja kurva vicces volt xD Aztán elmentünk aludni. hát persze én meg csuki nm aludtunk :DDDD ( nem. nem az volt amire ilyekor midneki gondolna) =) aztán valamikor ismét félálmomban le is lépett =/
2kor feljöttem gépre és azóta rajta vagyok kisebb nagyobbmegszakításokkal. kaja meg édesség
keresése XD msot mészivel meg oszival beszélgetek msnen^^ jön át rebeka is :) voltak itt ma bnöim nikcykém meg bogikám(L) na kb ennyi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése