Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 13., hétfő

zöpö alvin meg hasonlók...

Csukim átjött hozzánk. beszélgettünk meg ettünk meg stb. 7kor elindultunk zöpöbe:D

ODAÉRTÜNK, BEMENTÜNK. (fhu de meglepő xD) rengeteg ismerőssel találkoztam.még olyannal is akit évek óta nem láttam :o ő lenni szabó ádám:D<3

elvtunk, talltam Mexiivel is^^ egyem a punk fejét (L)

koncert előtt szét váltunk Csukival.mikor kezdődött a koncert bementem a pogoba megkeresni őt. megtaláltam.xD a kedvenc számommal kezdték a koncertet^^ -sajnálom.


kissé szarrá ütöttek, a fél számot a földön töltöttemxD kimentem tarháltam 100 ftot ruhatárra majd visszamentem de Csuki kizavart a tömegből.jött velem. nem mentünk vissza.félig leszakadt a pogóban a bakijának a talpa xD

összeszedtük shikiéket kint és kimentünk zépéből.lesétáltunk borárosra. ott belénk kötöttek a cigányok. féltettem csukit*.*de végül is megúsztuk. egyik srácnak aki velünk volt feldagadt kicsit a szeme de nem vészes ^^
ettek egy üveg bort. kimentünk deákra. bementem azzal a csajjal meki wc-be aki shikivel volt. aztán visszamentünk és áá leesett 20 perc múlva h nincs meg a személyis pakkom.amiben bérlet diák pénz meg kutya fasza benne volt. visszamentem de már zárva volt.észre vettem h vmi csaj bent pakolgat még és elkezdtem püfölni az ajtót. nem akart beengedni aztán végül sikerült elmutogatnom h mit akarok... meglett a cuccom^^ kértünk egy pohár jeget a srác feldagadt szemére, aminek a fele persze a piába került xD

beszélgettem kicsit kettesben shikivel, majd leléptünk hősök terére. onnan elváltunk mindannyian, csukival maradtam és lesétáltunk oktogonig. ott vártuk a 923-as éjszakait felpattantunk és hazamentünk.

gyáááá nem birtunk aludni és anyummal szórakoztunk, meg minden.aztán kicsit bealudtam anyu szobájában.kihívtak. és fáradtságomba röhögő görcsöt kaptam ők meg itt szakadtak xD FETRENGTEM AZ ÉTKEZŐBEN VISÍTOTTAM meg minden xDDD

aztán elmentünk aludni. persze csuki kiszedte belőlem az álmosságot. beszélgettünk csomó mindenről.nagyon megszerettem ezt a marhát (L)
reggel hazament vmikor de sztem kóma vtma és kimaradt az a jelenet az életemből xD
tesóm felébresztett. itthon volt adott enni. aztán visszaaludtam és este fél7kor keltem föl xD
na kb ennyi volt a nagy napom xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése