Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 20., hétfő

hétfő csukimmal^^

hát igen felkeltem tom mikor... anyum zaklatott h mi volt este csukival mondom nem tudom...tesóm meg elakarta vinni a bérletemet na meg a lakáskulcsomat mert ő ott hagyta andinál...majd felkltem.anyu is elment dolgozni.én meg gépeztem.majd csukival beszéltem h délután fele ráérek.és kijön hozzám^^
elmentem pancsiii^^(lenti kép:sztrapcsi fürdik) hajat mostam meg ilyenek s csuki smst irt h msn pls*.* na vizesen samponos hajjal kiugrottam a kádból irtam neki h pill amig lemosom magamról a cuccot xD
megbeszéltük h átjön^^átjött^^ jutubon néztünk vidiket ettem, közben elmeséltem neki az álmomat:$$azt mondta paranoiás vagyok és h nyugodjak meg^^ meglett^^ majd szórakoztunk meg hát igen hagy ne részetezzem:DDDDD:$
semmi komolyabb dolog nem történt nem arra kell gondolni^^ annyira jól érzem magam vele*.* el nem lehet ezt mondani^^ imádom(L)sajnálni tudom aki nem éli át ezt az érzést=/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése