Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 11., szombat

egy meghatározó nap újpesten

hát ez az egész úgy kezdődött h hajnalban nem bírtam aludni, és felmentem msnre. csuklyásnak ki volt írva: alszom bazki. de fent volt xD de am meg tényleg aludt. egyik közös barátunkkal, ricsivel beszélgettem msnen hajnalban meg egy másik sráccal, brúnóval:DDDDD
Hát kibaszott édes ez a gyerek meg kell zabálni^^ tisztára megnyugtató hangja van:o :PPP

Majd csuki mikor már felkelt válaszolt msnen. megbeszéltük h találkozunk este 6kor upk-n.

persze a buszt sikeresen lekéstem, az orrom előtt ment el-.-

abban a pillanatban hívott csuki h nem lenne e jobb árpád hídnál a tali. hát megbeszéltük ott, szentléleken taliztunk.

onnan átmentünk Ricsihez.elmentünk tescoba piát venni. soksok bort és soksok colát. még unicum kóstoló is volt a tescoban, szal bemelegítetek az estére :DDDD

ugye én nem iszom, mert kissé alkohol érzékeny vagyok...vagyis nem bírja a szervezetem az alkoholt.... valamelyik szomszédban voltunk éppen, mikor kimentünk az udvarra beszélgetni. csuki nagyon pörgött, mondta h elmegy sétálni, nem bír egy helyben maradni.... én ott maradtam ricsivel beszélgetni. eltelt egy idő mikor felfigyeltem h csuki elég sokáig távol maradt, meg kéne keresni. pont akkor jött egy sms tőle: naon kivok gec.

ennyit írt.elindultam megkeresni.nem tartott sokáig, ott ült a járda szélén a jó öreg kannással.leültem mellé. zenét hallgattunk, meg egykét szót szóltunk egymáshoz.majd kijött ricsi is.leült mellénk. csak csöndben voltunk mind3an, nem nagyon szóltunk egymáshoz.ricsi egy idő múlva be ment megnézni a többieket, és kihozni a cuccainkat.
csukival ketten maradtunk kint. pár másodperc telt el és megölelt.^^ aztán nem tudom hogyan történt, de megtörtént az első csóóóóóóók :DDDD remegtem mint egy bárány:$:D
csuki bocsánatot kért tőlem h ezt tette.és mondta h szeret:$
meglepődtem nagyon hisz nem rég ltt vége egy 10 hónapos kapcsolatának. meg is kérdeztem tőle h ezt most hogyan gondolta, h szeret. mondta h rájött, hogy szeret, mikor vígasztaltam, meg mikor kiálltam mellette és vele voltam mikor szarban volt.olyan furcsa volt. közben remegtem is, értetlenkedtem, de persze boldog voltam, hiszen egy úgymond régi vágyam beteljesült.^^=$$$
beszélgettünk erről pár mondatot még, aztán megint megcsókolt.pont akkor jött ki ricsi. leült mellénk ismét, de csuki szépen megkérte h lépjen le egy 5 percre.ricsi fogta az adást és lelépett.
csukival lerendeztük ezt a dolgot. mondtam neki h másnapra nemis fog emlékezni semmire...mondja: én emlékezni fogok mindenre holnap is ha te is úgy szeretnéd.
így történt az h mi összejöttünk^^ és most boldog vagyok.nagyon nagyon boldog^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése