Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 19., vasárnap

DEPRSSZIÓ-zöpö









hát igen. délután átmentem ricsihez.ott találkoztam csukimmal is^^ onnan mentünk zépéhez. még nem mentünk be rögtön.aztán jöttek még emberek.na ők elmentek piát venni meg ilyenek én meg addig bementem zépébe. a bejáratnál talltam ghosttal meg zsiráffal^^ meg gelóval meg vandussal meg gabóval meg mittomén még kikkel de jó sokan lettünk.

bent is kb 40 ismerőssel talltam^^ köztük gumeval,(L) meg nixivel émivel, amyvel, galával,csigával,martinkával,rípörrel, mercivel, dancával, meg rengeteg emberrel már alig emléxem...beszélgette pár olyannal is akiket nem ismertem de jóarcok voltak.főknt kopaszokkal álltam le beszélgetni xD

eljöt a koncert ideje. csukiék is megérkeztek.ricsi vigyázott táskámra.bementem pogozni.elöszörgumeval nyomtuk lazában, De ő később elment én meg mentem ˇzúzniˇ xD



aztán a nagy pogo közben megpillantottam egy félmeztelen embert világos farmerben, pc a fülében.mondom deismerős.nézem:kék bakancs piros fűző.egyből gyanakvás.majd nézem a haját sötét bnne a szőke és a vörös is.:o hátezvolt Buczy...nézem hátte itt? mondja igen... tovább ment a pogo. majd buczy a szám végére eltűnt.kimetnem a tömegből h megkeressem.meg is találtam.

mondom gyere beszélni akarok veled.mondja msot rögtön?mondom igen. ehívtam és kb beolvastam neki. h h lehet ekkora geci h nem képes a szemembe modani h vége vagy valami és eltűnik és h ezzel nem megy semmire....nagyot esett a szememben mint férfi de emberileg mégtöbbet.-.- aztán ott hagytam a picsába...viszsamentem ogozni de oyan idegbeteg vtam h üvöltöttem h engem üssetek és én is neki mentem mindenkinek teljes erőmből. majd rosszul lettem.nem nagyon emléxem mert valahogy kimaradt az a jelenet de kb annyi van bennem h csuki odajött és kiakartak vinni azzal a nagydarab emberrel én meg ellenkeztem és következő kép már h a wcnél nyugtat engem....hát nagyon kivoltam elmeésltem neki a buczys dolgot de kb megvetem ezt az embert.az elején szerettem meg vonzódtam hozzá, megbíztam benne és teljesen átvert vagy én nem is tudom...elegem lett belőle...-.- kb már nem is érdekel. cska kb megtudnám ölni.ha belegondolok hány lánnyal csinálta ezt??? tönkre tesz ezzel mindekit. =/

na m1 lenyugodtam ő is valamennyire. visszament a pogoba, én meg kint maradtam.Majd később már nem bírtma tovább viszsamentem. a melltartóm kb midnen szám után kikapcsolódott szal ott volt méfi kb majdnem mindig kapcsolta be meg egyszer a medveczky:DDD

koncert után csuki bocsánatot kért h üvöltözött velem és mondt ah nem akar elvsziteni mrt szeret.nem is emlékeztem h mikor üvöltözött velem :o:elintultunk haza és kb enyni volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése