Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. július 16., csütörtök

teszent szar xD

uristen még anno január 19.én kirabolták Shikit és vele vtam és másnap megismertünk egy másik srácot Atillát kiderült h Shikivel egy suliba jár :o:o ő is ott volt a rendörségen mert neki is ugyan az a fószer rabolta el a telóját meg a zenelejátszóját vagy fasz tudja és most fent volt msnen és elmesélte ih ki ő mert nem emlékeztem rá és uristeeen forma a gyerek :DDDD esti társ lesz unalmas perceimben xD legalább nem a net elött fogok ülni hanem a levegön leszek és lesz társaságom is^^
méghozzá nem akármilyen:DDDDD jújjújúúúúúújj:DDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése