Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. június 23., kedd

álmok.én is álmodom,nem csak mások.


amikor az ember álmodik, az egyetlen pillanat alatt pörög le, de nekünk úgy tűnik, mintha órákig játszódna le az egész történet...
az álmok vagy egy félelmet, vagy egy vágyat vetíthetnek le, vagy a jövőt,vagy
megálmodhatod a saját világodat amiben TE szertnél élni és minden úgy történik,ahogy te akarod.vagy pusztán csak egy jelenet, mi talán figyelmeztető jelként született meg az agyban.
hiszen az álmok nem véletlenül születnek meg.


este anyum mellett aludtam...kénytelen voltam bedugni a fülembe az mp3am fülesét és zenét hallgatni maxon, mert nem tudtam elaludni anyum horkolásától...egy zene, amin elkezdtem álmodni....
de nem mély álom volt, hisz emlékszem rá. még nem is aludtam teljesen szerintem.

Nem láttam pontosan a helyet ahol voltam, semmit sem tudok róla, csak annyira emléxem, hogy Budaörsön voltam. egy étterembe bementem. nem pusztán csak egy étterembe, hanem abba, ahol a volt barátom állást kapott, mint felszolgáló. nem teljesen étterem feelingje volt, inkább ilyen bár, ahol kajálni is lehet.legalábbis az agyamban így született meg.Ahogy beléptem, megláttam őt...néztem rá mereven, és ő is. csak néztük egymást.
pár percig tartott ez a dolog, hiszen megjelent az akkori barátom.odajött hozzám és megkérdezte hogy mit keresek itt.nem tudtam válaszolni, csak egyszerűen köszöntem neki. adott a számra egy puszit majd megölelt....a volt barátom meg akkor döbbent rá, hogy ki is nekem az aki odajött hozzám.hiszen nem tudta, hogy van új kapcsolatom...
Ránéztem a volt barátomra könnyes szemmel.láttam a szemén, hogy meglepett s egyben szomorú is...rossz volt látni.
aztán odamentünk az asztalhoz.. Valami társasággal volt ott a barátom, ittak ettek stb... közéjük ültem. beszélgettek, hahotáztak nagyokat, söröztek, jól érezték magukat.Én csak csöndben ültem, nem nagyon szólaltam meg, csak néha rájuk mosolyogtam :)
Felálltam az asztaltól, és elmentem a mosdóba, mert elég hülyén éreztem magam.gondoltam kicsit feldobok valami sminket meg megmosom előtte az arcom, hogy úgymond felébredjek...
mikor jöttem ki a mosdóból, összefutottam a volt barátommal... elkezdtünk beszélgetni...csak így normálisan, hogy mizu veled milyen volt eddig a nyarad stb... majd valahogy szóba került a "kettőnk" téma... zavart voltam...egyikünk sem tudta hirtelen, hogy mit mondjon a másiknak...
a végén elsírtam magam.neki is könnyes volt a szeme. én próbáltam vissza tartani. közben mondogattam hogy jól vagyok meg minden, nincs semmi bajom...


Utánam jött a barátom..gondolom nem tudta h hol vagyok ennyi ideig. meglátta, hogy sírok... rögtön arra gondolt, hogy biztos az a srác ( a volt barátom ) megbántott vagy megsértett. majd egy határozott mozdulattal beütötte az arcát. persze ő nem tudta, hogy az a srác a volt barátom...ezek után megfogta a kezemet, felkapta a táskáját és kivitt az étteremből.pontosabban kiráncigált. ideges lettem és aggódtam az exemért, vissza akartam menni, de a barátom nem engedett. az exem utánunk jött és neki ment a barátomnak. összeverekedtek. megpróbáltam megakadályozni, de a barátom felpofozott engem majd arrébb lökött hogy ne szóljak bele ebbe a dologba.jóval erősebb volt az exemnél, így nem is csoda, hogy földre küldte őt.üvöltöztem, majd elküldtem a picsába a barátomat hogy hogy lehet ilyen faszfej... el is ment onnan...
Leültem az exem mellé a földre és kérdeztem hogy jól van e és segíteni akartam neki. a szemöldöke fel volt repedve, és a bordájára panaszkodott, de szerencsére nem tört el semmije...
valamit motyogott, de nem nagyon hallottam miről beszél.majd befejezte és mosolygott rám:)
adtam a szájára egy puszit. nem bírtam megállni, hisz még mindig szerettem őt.Csak arra figyeltem fel hogy visongva jön nekem egy lány, és felháborodottan sikítozik.de hogy mit arra már nem figyeltem.
Mint kiderült, exemnek az új barátnője volt az...hát nem csodálom hogy fel volt háborodva...
kirohantam az étteremből, mikor már kiértem, sétálva mentem tovább...de mindvégig hallottam a lány sírását és üvöltözését, ahogy kérdőre vonja az exemet, de ő csak ellenkezett.visszanéztem.

a lány fogta a volt barátom kezét és húzta maga felé.fizikailag vissza tartotta de ő el akart jönni.az ajtó felé jött, amint láttam, így gyorsan megfordultam és rohantam messze az étterem közeléből, de az exem utánam futott és utol ért. megfogta a kezem, megráncigált, mire sikerült maga felé fordítania engem...nézett rám, és sírt. én is sírtam....
megcsókolt, és szorosan megölelt, közben a fülembe súgta:szeretlek!
rám tört a síró görcs, nem tudtam megszólalni.. akkora nagy sokk hatása alatt voltam...
csak öleltem és azt kívántam, hogy soha többé ne szakítson el minket semmi....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése