Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. június 26., péntek

matthew bitch blogjából :D

,,Nyiltság:

Bármikor bármire kapható vagyok bárkivel. Imádok ismerkedni nem 1x fordult elő h leszolitotam számomra szipatikus embereket az utcán (lásd példának Strapy: A pesti legjobb barátnőm és h kezdődöt...leszolitotam a westendbe mert cukivolt)Az emberek álltalába nem mernek oda jönni hozzám mert félnek a beképzeltségemtöl, nos ettöl nem kell félni én mindenkit ugyan olyan pozitivan kezelek nézzen ki bárhogy vgy legyen bármilyen a stilusa."


és igen így történt:D kint vtunk westendbe, és odajöt th szimpivagyok neki és bemutatkozot th ő mettyú bics. cska néztem h ennek most mi baja van xDDDDD éshát aztán nálam aludt mexivel együtt és így alakult ki a mi barátságunk^^ <33333>

nagyonszeretem*-*
és hamarosan utazok le békéscsabára meglátogatni őt^^ (L)
szeretlek METTYÚM (L)
<3

1 megjegyzés: