Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. június 26., péntek

sztrapi megtanult virrasztani:D





Este neteztem...Majd megkértem anyut hajnali 2kor hogy hadd legyen még a gépen egy keveset, mert akarok írni..megengedte, így sikerült a blogomba írni este :DDD vagyis hajnalban xD


mikor leraktam a gépet, visszamentem a szobámba, felmásztam a létrán és bebújtam az ágyamba,betakaróztam, raktam be dnb-t és behunytam a szememet.


kb 2 perc múlva kinyitottam...nem bírtam aludni.kinéztem az ablakon, láttam, hogy enyhén világosodik...lemásztam, felvettem egy cica nadrágot, egy lábszár melegítőt és egy pulcsit, majd kiültem a nyitott ablakba*.* néztem a napfelkeltét, és azt ahogy az emberek leviszik kora hajnalban sétáltatni a kutyájukat meg a reggeli futókat is néztem.

hallottam a madarak csicsergését.akár csak egy erdőben.... hihetetlenül szép volt*.*
aztán beraktam within temptation-n és azt hallgattam, és énekeltem. (igen tudok énekelni,jó hangom van) megnyugtató volt =)




utána belém szállt az ihlet és csináltam képeket:D MAGAMRÓL ÉS A NAPFELKELTÉRŐL, hogy hogyan változik az égnek a világossága :D


egyes emberek nem tudják értékelni az apró dolgokat, pedig pont ez az élet lényege.hogy megragadjuk az egyszerű pillanatokat, amik különlegessé teszik a mindennapjainkat. nem tudom, hány ember van aki fent marad egész reggelig, hogy megnézhesse a napfelkeltét???
valószínűleg nem sokan....
reggel keltettem műfatert ne késsen el a munkából.... aztán elmosogatta, majd lefeküdtem aludni úgy fél8 körül xD mikor kimentem, már délután 5 óra volt. kicsit sokkot kaptam :O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése