Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. június 23., kedd

ó ezek az eseménydús nappok... cöh xD

hát ma reggel ugye tesóm belázasodott... szegénykém... én megyek ki Adélért batyira^^ már nem is viszolygok attól h ki kell mozdulnom itthonról, mert már nem esik az eső xD


legalább marhulunk egyet:) bírom a csaj búráját :DDDD


reggel gumehoz hozzá szólok: pisilnem kell...


ööö...okéééé....köszönjük emese xD





KÉSŐBB ESZEK kefírt piritóssal, aztán vizet iszok rá...na mondom : én már tudom a biztos fosás receptjét is xDDDDDDDDDDDD XD XD XD XD XD XD XD


csak néz rám hülyén... nem csodálom xD

ÉPPEN drága Butnaru Adelinámmal beszélgetek msnen^^


meg Gabómmal^^ és nézem ahogy gume tele bassza a fejét alapozóval meg nézem hogy milyen denevéresre festette ki a szemét.de sztem gecijólett :D na m1^^


jah és hozzá kell tennem bless the fall-t hallgatunk :D

gume sétálni hívott, de én még ki nem mozdulok az tuti xD


na most sztrapi bemutatja a 10 perces rajz tudását :DDD---------->>

ez gume meg én... szar mi? XD XD najóvanszopjále-.- xD<3>



kiemtem Adelinámért batyira^^ hazafelé utat végig röhögtük, nameg kibeszéltünk pár embert, ahogy azt a pletykás vénasszonyok szokták tenni xDDDDD Még békáson beugrottunk a dm-be meg az állatboltba, ztán zúztunk haza^^ itthon befaltunk egy csomó ropit :DDD GYÁÁHÁHÁÁÁ DE FINOM IS A NÓGRÁDI ROPOGÓS :D XD<3>


na sikerült elmennem aludni délután3kor. mondom csak egy fél órára dőlök le...ahham, kb 7kor éredtem fel...rögtön letámadott a tesóm h h lehetek ien bunkó:o



asse tudtam miről beszél...hát elvileg ők ébresztgettek engem, és én üvöltöztem velü h hagyganak a picsába aludni és takarodjanak meg ilyenek :o nem is tudtam róla =(



na m1. most gépnél ülök.(höh mien meglepő) xD éshát nem tudom... uncsi van xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése