Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. június 24., szerda

jóhátna...


sokszor azon kapom magamat, hogy olyan dolgokon agyalok, amikről fölösleges...legalábbis szerintem....


<---jövőre új suli, új közeg...új tanárok, új diákok, új osztály,új légkör,mindez új helyszínen...

kicsit bennem van a para, hogy vajon az új iskolában elfognak e fogadni engem...

azért nem kéne ezen mert ha nem fogadnak el akkor mi van? le kéne szarni nem???


de valahogy mégis... nem akarom h kinézzenek maguknak és engem baszogassanak.bár sztem ahogy kinézek és ahogy ki fogok nézni, nem hiszem h basztatni fognak....


igazából gume az a személy, aki mellett nem mindig érzem magam szépnek...ő túl szép és néha úgy érzem elnyom engem vagy nem tudom...de ez nekem azért jó mert ösztönző hatással van rám, hogy igenis változtatnom kell magamon, és azzá kell lenni aki vagyok. és nem szaba hagyni hogy rám telepedjenek és uralkodjanak a testemen. és ezért köszönöm neki, hogy szép xDxD


tudom, hogy anyum nem engedi azt h piercingem legyen, de ha én attól önbizalmat kapnék, akor igenis lesz pc-m. mert már kurvára unom hogy mindenkinek megengedik-hisz ki lehet szedni ha megunom, nem örökké ottmaradó mint a tetoválás-.- mutternak is van 2 pc-je szal nem értem...

na mindegy ez unalmas xD XD


naszal nem tudom. xD na ezt is jól megírtam. xD nem akarok unalmasat írni...dehát ha egyzer ilyne uncsi dolgokon jár az eszem. hovaszarjak ha neked unalmas?:D akk nemtom nem kötelező olvasni, ugord át mittomén, vannak it tjobb témák is xD <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése