Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. június 21., vasárnap

nyugatiban 06.10-én


hát ez a nap csak azért is volt jó mert ujra láttam gume-t^^

én kis drága kurvámat:DDDDDDD


nagyon szép éveket tudhatunk magunk mögött^^


nagyon imádom azt a dilis csajt, kész elmebeteg xD hát sokat vesztett az, aki nem ismeri az tuti100:DDDAz tetszett igazán, hogy felvállalta önmagát és képes volt kijönni ilyen hajjal az utcára és nem keveset utazni, fittyet hányva polgárpukkasztó külsejére...

ez az a lazaság, ami mindig is benne volt, csak elő kellett törnie:D


megpörgettem őt és agyon ölelgettük egymást, mikor ujra találkoztunk:)

nem mondom hogy nem, mert tényleg hiányoznak a régi általános sulis évek....és azok a percek órák amiket brigikémmel röhögtünk végig.

persze volt hogy sokat vitatkoztunk, volt pár nézeteltérésünk, de egy barát mindig megbocsájt^^( de sosem felejt)- ezt hozzá teszem :)


szóval csak ennyi^^ imádom az én kis kurvámat^^ (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése