Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. június 25., csütörtök

azok az emlékek...(U)

Kezdem úgy érezni, hogy a lelkem és a gondolataim eltávolodnak Marcitól. Néha úgy érzem, hogy már nem szeretem. van benne valami....vagy mégsem...
de mikor kicsit egyedül hagynak(mint pl most) előjön belőlem az az érzés, amit akkor éreztem, mikor ott hagytam őt a fellépése napján és haza sétáltam a szakadó esőben...

a mostani barátom, Buczy....hát... vele meg nem tudom mi van. valahogy úgy érzem, hogy csak unalomból vagyunk együtt. ő is le szar engem magasról...és valljuk be, én is őt... bár én szeretném, ha másképp lenne, de hát ha akarnék változtatni már megtettem volna-.-
legbelül tudom, hogy nem ő kell nekem. senki sem lsz jobb mint Marci.tudom... =(

nem telik el úgy egy nap, hogy ne gondolnék rá...vissza adta egyik pólómat, mert ugye nála hagytam mikor ott voltam. visszaadta, és érzem rajta marci illatát*.* már nálam van évzáró óta, és még mindig érzem*.* minden este magamhoz ölelem a pólót és úgymond hozzá bújok. érzem azt a különleges illatot. megnyugtató érzés, de egyben felzaklat...=/
rám tör a sírógörcs. egyszerűen nem bírom.
az az érdekes, hogy ő azt mondta hogy nem szeret. de én ezt nem rtem. vagy csa nem akarom érteni. talán felfogni sem.nem.nem akarom.nem és nem. nem akarom elhinni hogy ez így van. és nem is tudom elhinni. biztos h nincs így.
legszívesebben most átutaznám a fél világot, kimennék hozzá és üvölteném hogy szeretem!!!
=(=(=(='(='( (U)

annyira hiányzik :'( mikor látom a közös képeinket...istenem...látom hogy a keze a derekamon van. és érzem, hogy ott van :o látom hogy megcsókol, és érzem a számon. ragaszkodom hozzá.szeretem.nem is tudom, minek vagyok Buczyval-.-értelmetlen az egész.hetente egyszer talizunk, akkor is leszarjuk egymás fejét,haverokkal foglalkozunk leginkább...

csak annyit jó lenne tudni, hogy van e esély arra, hogy valamikor vissza kaphatom e még Marcit. mert mindig bennem van a remény, hogy igen, egyszer újból együtt leszünk boldogan, és senki sem szakithat el minket egymástól, csak akkor lesz vége ha mi akarjuk. és igy lesz.
múltkor is vele álmodtam.és az álmomban fehér pólóban volt.ült egy kanapén pár haverjával.én csak betévedtem oda.azt sem tudom, h hol voltunk akkor. és odamentem és megcsókoltam, ő megölelt és vissza csókolt.és úgy tűnt, hogy az álmoman együtt voltunk.
annyira szeretném hogy melettem tudhassam őt *.* =(

már nem merek neki smseket írni meg ilyenek, mert már a végén azt hiszi h zaklatás....vagy valami ilyesmit.nem akarom, hogy elege legyen belőlem.... csak annyit karok tudni, hogy van e még esélyem. de sajnos ezt még nem tudom. MÉG....

szeretlek nagyon *.* (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése