Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. június 23., kedd

egy keddi nap..és egy szerdai hajnal:D

Hát meg volt beszélve h gume átjön hozzám este6ra...fél9kor felhívom a mutterját h hol a lánya...mondja békáson. mondom hát ittbiztos nincs xD
Majd kb 9re betoppant:DDDDDDDDDD beszélgettünk kicsit meg röhögtünk, majd bekotlottunk a tv elé.
igen, ezek ritka pillanatok, szinte sosem tv-zek xD
gume enyhén bevolt baszva, rá tépett, szóval jó állapotba került át hozzám :DDDDD de piszt XD

elmentünk"aludni".... zenét hallgattunk meg storyzgattunk, közben jókat röhögtünk XDXD
aztán elkezdett szegénykém rémeket látni.... összefosta magát sok poszteremtől xD mondja ott egy arc. itt egy ördög. szegénykém.... már beflashelt dolgokat xD
utána felült. a tükörben látott egy fekete alakot. mondtam neki h az a házi szellemem és minden este beszélgetek vele... ezt még én sem vettem komolyan, de mikor belenéztem a tükörbe hát aszittem beszarok xD tényleg ott volt egy fekete alak. komolyan:OOO
sztem csak hülyék vagyunk és odaképzeltük:DDDDDDDD
de mondtam neki h nem kell tőle félnie, nem ártó szellem =) megnyugtattam valamennyire^^

eljött a hajnali fél4. kiszaladtam a laptopért.... gume elkezdett netezni vadul xD kb most 4:30kor jutottam kicsit a géphez, de nem hagyott most sem elmélyülni a gondolataimban, mert ki akart ráncigálni az étkezőbe h kajáljak vele. mondom biztos h nem XDXDXD aztán végül is kiment egyedül :)

most hajnalban kiült az ablakomba és nézte ahogy szakad az eső és hogy kel fel a nap. innen minden olyan gyönyörűen látszik*.* tiszta romantika XD


anyum szaladva jön be a szobámba: nem erről volt szó, a gépet azonnal kapcsoljátok ki és aludjatok. baszomaszáját nyári szünet van, még ilyenkor sem virraszthatok...-.-
aztán közli h délbe nekem kell kimennem tesóm barát nőjéért batyira mert hogy Tomi belázasodott-.- na gratulálok neki :@ -.- jókor...

na gume mégsem evett xD lusta enni xD mondja h adjak neki enni. na jólvan zúzok megtápoltatom a barát nőmet mert éhen hal még a végén :DDDDD XDXDXD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése