Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. június 22., hétfő

gume.fuck brigikémnél^^


Höhö taliztam gumeval^^ most itt vagyok nála :DDDDDDDDDD
éppen rendet rak körülöttem xD fejbe vágott egy filc tollal :o:o:O
akurvaanyáát xD (L)

Persze megint fél órát várt rám a hév megállóban a szakadó esőben... jaj szegénykém. minnyá megsajnálom xD najóóó de tényleg :D

pakol és pakol....a tükröt csak arrébb tolja, aztán elém rakja. reakcióm: jaj :
xDDDDDDDDDDDDD

Nézem h a patkánya itt szaglászik előttem az asztalon...

mikor jöttünk át hozzá egész úton szakadtunk a röhögéstől, sztorikat mesélt és felelevenítettük a régi emlékeket.najó csak egyet-kettőt mert egy egész nap sem lenne elég, hogy az összes emléket felidézzük :DD

meséli h lehet megy manson koncertre meg stb... kurvaszáját. irigylem xD :$ :DDD

kaptam tőle kölcsön egy pc-t :D
közben beszélgetünk:
temicsinálsz?
nemtom,találtam a földön egy cukorkát :D

:DD aszittem kérődzik :D XD

most mutogatja h mien tetkót szeretne meg h hová^^ úgy imádom a kreativitását :D<3 szemem ="/">
most már itthon vagyok, skype-on beszélgetünk és ápolgatom kicsikémnek a lelkét... azt fontolgatom h hnap átmegyek hozzá ha épp nincs jobb dolga... jobban érezném magam ha mellette lennék, nem érezném magam ien tehetetlennek mint most. tudom h jobb lenne ha megölelném és megvigasztalnám. most is ink azon vagyok hogy megnevettessem.=)
akkor szeretem őt látni mikor mosolyog és vidám ésésés boldog*.* akkor olyan aranyos ^^
nem baj, a szerelmek jönnek mennek... majd ő is túlteszi magát mindenen, ahogy én is régen...
nekem is most nehéz Marci miatt, de mire valók a barátnők?:P

épp ezért akarok mellette lenni, hogy neki is jobb legyen^^ mert én már csakcsak megoldom a dolgaimat, de látom h neki szüksége van valakire akivel megoszthatja a dolgait =) jó lehet h nem pont én vagyok ez a valaki, de ezt úgyis közli ha így lenne =)

bármennyire is sokat veszekedtünk meg vitáztunk a múltban, mindenek ellenére szeretem őt.^^ mert aki igazán szeret, az nem tud utálni =) én sosem tudta t utálni, max haragudtam rá, de legbelül mindig is szerettem őt, és mindig is barát nőmnek tartottam őt, miközben tudtam h vannak olyan dolgok amikben nem lehet rá számítani. de az ember változik. és ő is sokat változott. mind jó mind rossz irányba. de ki az akinek nincsenek hibái???
én elfogadtam a negatív dolgait is, hisz amikor vele vagyok vagy a régi dolgokra emléxem, mindig a jó emlékek jutnak elsősorban az eszembe, csak utána a rossz... és épp ez a jó :) hogy a sok jó elnyomja a rosszat :P legalábbis halványítja ^^

bármi is legyen, ha össze is kapunk, én legbelül mindig szeretni fogom őt mint barát nőmet =) (L)

1 megjegyzés: