Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. június 29., hétfő

egy nap a nagy utazás előtt:D

igen, most van hétfő^^

mindjárt megyek beíratkozni az új sulimba. :DDD kicsit izgulok, nem tudom miért....
most hívott nagymamám.suli beíratkozás után kimegyek hozzájuk^^ aztán haza jövök.


már tegnap hajnalban bepakoltam a fél cuccot utazásra^^ és hajnali fél2kor neki álltam rajzolni^^

jó let tugye???------------------------------------------>>>>>

mettyúnak csiniztem^^ <3>

matthew bitch-hez utazok egy fél hétre békéscsabára^^ annyira hiányzik nekem OO*.*

jó lesz újra látni őt ^^ (L)mondta h bemutat majd a barátainak. kicsit elkezdtem parni:

________SztяΛpι_:jó én cska atol félek h én nem leszek szimpi nekik ________SztяΛpι_:meg ők vékonyak

________SztяΛpι_:én meg tehén xD

˙ ˙·٠•● Matthew B!tch:heni si tehén xDD

˙ ˙·٠•● Matthew B!tch:benő féltehén

˙ ˙·٠•● Matthew B!tch:te meg láma vagy

˙ ˙·٠•● Matthew B!tch:h ilyenekt hiszel maagdrol

˙ ˙·٠•● Matthew B!tch: (L)

_______SztяΛpι_:jólvnna xD

_______SztяΛpι_:szeri ^^ ˙

˙·٠•● Matthew B!tch:én wok tehén xD

NAA. KIBESZÉLTÜK MI IS XDXDXD

jujujuj dejólesz^^
csak hát Gabica.Star. (U) úgy volt h nálam alszik, és most emiatt nem tud itt aludni.sajnálom =(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése