Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. szeptember 16., szerda

dante és én^^



ott aludtam Danténál^^ este neteztünk, meg kajcsiztunk, megismertem a mutterját is^^ nagyon jó arc bírom a fejét:DDDD bebasztam a könyökömet 2szer is. olyan szinten, hogy le sem bírom rakni az asztalra, úgy fáj. lefejeltem a tető teret is xD este a lábamat is bevertem ugyan oda ahova a könyökömet xD aztán még tenyérrel bele nyúltam Dante cigijébe is xD kész ön gyilkosság nála lenni:DDDDD öccsét is megismertem^^ kicsit fárasztó a gyerek hosszú távon, de nekem szimpi volt^^ csak nem értem h Danett miért pofozza őt orrba szájba=/ na mindegy:DDD volt közös témánk a gyerekkel meg minden szal cukker^^
Dantéval este még néztünk vmi filmet, a hullám az volt a címe de kb a felét fel sem fogtam xD
(...) reggel basszus alig tudtam felkelni... fáztam is mint egy disznó :O
atyavilág de hideg volt... brrrrrrrrrrrrrrrrr
azt hittem késni fogok picit a suliiból, ehelyett már fél7 után 10 perccel a HÉV-megállóba voltam...
megtanultam ott az angolt meg a törit, majd taliztam óra 14kor Szepivel és vele mentem suliba. MA IS JÓL ÉREZTEM MAGAM^^ törin picit bealudtam és a tanár mondja h kislány ne aludj!!!
FELKELTEM. max 2-3 percet aludhattam.onnan tudom h a táblán egy mondat volt mikor leraktam a fejemet, mikor felkeltem akkor már 3 mondat volt xD és a tanár sűrűn ír szal:DDDD
elmaradt a gazdaságink mert a tanár nem bírta a fejünket és elment a suliból. kissé kikészítettük a menyét fejű tanárnőt...=/ ez van. gépírásra ugye meg nem kellett bemennem mert már van belőle vizsgám:DDD szal ennyi 2 órával előbb hazajöhettem^^ várom a 2 hét múlva hétfőt, mert nem lesz első 3 óránk. :DDDDDDDD

ma este jön ki Danett meg Petim és itt is alszanak^^ <33333333333333>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése