Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. szeptember 13., vasárnap

hétvégeeeeeeeeee

pénteken elmentem dantéék sulijához. peti elkisért tankönyveket venni.itt aludt roland este.másnap mentünk próbára. anuy is eljött és hideg rázta őt^^ énekeltem a hearts on firet és az elején elég szarul ment de a végén mikor állva énekeltem ugy már sokkal job volt^^ magam is meglepődtem xD ESTE BULI VOLT. jujujujuj házipálinka meg ilyenek*.* jóféleee:DDDD
tomi nagyon bebaszott. már irritált a részegsége xD DANTÉVAL ALUDTAM^^ csoda h nem kaptam el a betegségét=DDDD
reggel mikor felébredtem roland emg danikukim már nem voltak itt.... peti meg dante akkor mentek el mikor én is indultam. műfater jöt tértme motorral. metünk vörösvárra meg piliscsabán is vtunk emgminden felé. vtunk vmi magyar napokon ien rendezvényen:DDD ien magyar zászlós árpád sávos zászlók vtak minden felé meg magyar kaják meg minden. hgytetőn. kurvajó volt :DDDD voltunk aranyló kocsma és vendélőbe meg a sólyomfészekben:DDDD kurvajó volt motorozni. majd ha egysze rnem leszek lusta akk elrakoma videót meg a képeket is:DDD de most élvezkedek mert DANTE maszirozza a hátam és áááááá kurvajóó*.* (L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése