Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. szeptember 1., kedd

egy hetes háziparty :DDDD

onnan indult az egész, hogy előre megterveztem az egész hetemet...ki volt minden írva msnre szem üzimként^^ aztán levettem és elfelejtettem az egészet...szal kb ennyi, fodráshoz sikerült elmennem de már at is sajnálom, bárcsak elfelejettem vna azt is.de most ahogy megmostam 2-3szor igy ugyan olyan mint volt^^

a hét úgy indult hogy tesómat ugy bevették a spirit journey zenekarba:) és a basszeros nálunk aludt. másnap kitalálták h átjönne a zenekar többi tagja is. na akkor mondtuk h háziparty:DDDD elég jól elvoltunk:D tök hamar összespanoltam a srácokkal^^ aznap este ronival aludtam^^ nagyon sokat beszélgettünk este :P

másnap lelépett az egész társaság, de peti itt maradt nálunk, h ő ma itt alszik h tomival tudjanak együtt gyakorolni...este lefeküdtünk szundizni.reggel 9ig beszélgettünk:)délután anyu felhívott munkahelyéről h peti ott van e még mert h akkor ma is lehetne bulit csinálni :) e volt egy kis bökkenő mert peti megbeszélt egyik haverjával, dantéval h ott alszik nála meg este lelkiznek stb...

aztán megkértük ronit msnen h hivja fel dantét h ő is jöjjön ki hozzánk. meg is történt ^^ átjött, dante bemutatkozott. szegénykém kissebbségi érzete volt mellettem.de már kezd hozzá szokni sztem:DDDDDDD

aznap este danéval meg petivel szundi^^ reggelig beszélgettünk... reggel leléptek a srácok vhová, de délután ismét átjöttek.jöttek át mamiék pár cuccal. lementünk segiteni nekik felhozni.pont akor érkeztek meg a többiek :) nyakukba ugrottam, megölelgettem megpuszilgattam őket^^ mami odáig van roniért xDDDDDDDDDDDDD
petinek meg megilyedt a száj piercingjétöl=DDDD
papának is nagyon szimpatikusak voltak a srácok( ami nála ritka ha valaki ugymond bejön neki...)

felvittük a cuccokat. kajak egés este elvoltunk, énekeltünk gitároztunk, vizipipáztunk, és minden szaron röhögtünk:DDD KÉPEK ITT

kurvajó buli volt^^ aztán másnap is lelépett valamerre a fél banda. de hamar visszatgértek és miknden ment előröl:DDDcsak roni nem ért rá =/
este sokat beszélgettem dantéval meg petivel erröl az együtt alvás dologról, és megbeszéltük h nem vok kurva sem ribanc mert semmit nem csinálunk csak alszunk meg h tudják h én közvetlen vagyok ilyn szinten szinte mindenkivel és megértették^^ köszönömnekik(LLL)

MÁSNAP már roni is átjött.készültem eg kis meglepetéssel^^ csinátam spirit journey-s tortát^^ örültek neki ha jol láttam:) tejszinhab csata lett a tortaevésől:DDDD roni telenyomta mindenki száját tejszinhabbal. köztük enyémet is. aszitem megfúúúvadok xD aztán egymásra nyomkodták és szétcsapkodták egymáson xD tejszinhabo volt még a padó is, roni haja, meg mindenki poloja:DDDD aztán megmosakodtunk és tortát ettünk^^este leültek a fiuk közös filmnézésre.csak én meg dante nem akartuk nézni... a fiuk be is aludtak.dante jól megrémisztette danit alvásból. ugy felriadt szegény xD márahog anyu elmesélte xD aztán go alvás... ezen az estén mr nem tudtunk sokig fenn maradni, csak kb háromnegyed5ig, mert befáradtunk...

másnap 4 előtt le kellett lépiük, mert jött át csuki.mondta h vitmegakar velem beszélni.leléptek a srácok.lent a ház elött pont összefutottak csukival :D csuki feljött. beszélgettünk 3asba anyu csuki meg én, aztán go be szobámba.leültünk a földre elmagyarázta h kibékültek bettivel és h vége. teljesen elfogadtam, hisz az elejétől fogva tudtam h ez lesz ezért nem lepődtem meg :)

tulajdonképpen csak annyit szeretnék h csuki boldog legyen és ne bassza el az életét. mivel nagyon nagyon szeretem(L) csak hát nem úgy, ahogy egy kapcsolatba kellene.remélem kicsit sikerült jó irányba terelnem mig velem volt és ezt kamatoztathatja a jövőben :) és remélem ugyan oan jo spanok maradunk mint anno mikor a hetesen vérzett az orrom és tamponnal tömtem be mert elfogyott a zsepi xDDD

imádom az életet(L) UJ SULI, CSALÁD,TANULÁS ÉS A SPIRIT JOURNEY AZ ÉLETEM(L) MÁS NEM SZÁMÍT!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése