Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. szeptember 16., szerda

hidd el*.*

ha hiszel abban, hogy minden jóra fordul, akkor az úgy is lesz^^ amitől félsz, az tuti bekövetkezik:) példa: bnöm félt h felelni fog angolon.persze h őt feleltették... -.-
másik pl. bnöm mondja h jelzálogot raktak a házukra és lehet h kirakják a szűrét otthonról.mondtam h nálunk is hasonló a helyzet. ő sír egész nap. én meg csak annyit mondtam: legalább együtt csövezhetünk^^
lehet h gyerekesnek tartanak ezért, mert h : miért nem tudod az ilyen dolgokat komolyan venni?
meg van rá a válaszom: mert nem akarom komolyan venni. elegem van abból h állandóan a gondokkal foglalkozzak, állandóan arra gondolni, h mikor jön a szar. nekem erre nincs szükségem... én élem a saját kis életemet^^ és mindent pozitívan próbálok felfogni. minden rosszba van valami szép ^^ és a dolgok nem véletlen történnek, úgy, ahogy történnek.:)
ha tehetem, segítek azoknak akiket nagyon szeretek, de már magamat sem hanyagolom el mások miatt, hisz ez az én életem, én vagyok a főszereplő. én (is) fontos vagyok!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése