Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. szeptember 19., szombat

egy újabb hétvége^^

suliban minden ok^^ lespanoltam pár emberrel=DDDDD
eljött a hétvége^^ most fél kézzel fasírtot gyömszölök :DD xD és kajcsizom is xD nyers hús 4ewa =DDD tesómék most jöttek haza boltbóól :D hoztak nekem chipset*.*
ehh hétfőn elmegyek venni alapozót meg hajlakkot^^ most kaptam egy kevéske zsebpénzt.most kimondottan jól jött^^ köszi dédi^^ (L)
már várom h itt legyen Danett meg Peti*.* úgy hiányzik a hülye fejük =(

ja előre szólok h jövő héten nem sokat leszek msnen mert nem is nagyon leszek itthon bizonyos okok miatt... majd még megszervezem h mikor hol alszom, de ha már másnál leszek ak nem msnezni fogok az is biztos... :) szóval aki akar az csörizzen, írjon smst ha hiányzom vagy akármi.max ha van vmi ami miatt akar velem msnen bezsélni akk feltolom magam oda is. myvipen ha ismerősöm vagy akkor látod a tel számomat. ha nem vagy az akk szopás, de ak nem is kell h tudd sztem:DDDD és szar ügy ha le ment a kártyádról a pénz. erre csak annyit mondok: www.wadja.com
regisztrálsz ami max 2 perc mert semmilyen különleges adat nem kell hozzá és dobsz egy smst.
ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése