Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. szeptember 9., szerda

hétközepe

vasárnap dante nálunk aludt^^ (...) reggel majdnem elkésett szegény =/
aznap jo volt a suli^^ meg minden nap az^^ imádom(L)
aztán danikukim aludt nálunk^^ jujdeimádom(L)rengeteget röhögtünk.D de sajnos már este fél10kor kidőltem xD azután dante meg peti aludt nálunk^^ csoda h peti apja megengedte^^ ugy örültem^^ hétvégére megint tervezzük a partyt szóval nagyon várom^^ ma rebeka alszik nálunk^^ most szepinél vagyok és éppen gíros-t csinál nekem. másodjára xD eskü befizetek hozzá menzára, oan jol főz vagy mi :DDDDDDDDDDDDDDDD JÓ ARC^^ BIROM A HÜLYE FEJÉT :DDD

mwgbesztem zsoltival h reggel tal de baszott jönni...na m1. kurvaanyád zsolti.de azért szeretlek^^ <3333*.* :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése