Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. szeptember 26., szombat

REGGEL:D

igen reggel fölkeltem. Ozyval msneztem^^ megbeszéltük h elkísérem a túloldalra, majd átjön hozzánk. ez így is volt:DDD átmentem hozzá kb 10 percre amíg összepakolt... még sosem voltam nála. TÖK JÓL ELVOLTUNK:DDD ez egy beteg ember, de imádom attól függetlenül^^

aztán kimentem Csukiért a hév megállóba. Ozyt felraktuk a hévre, ment deákra...
Csukival meg anyuval megbeszéltük amit meg kellett beszélni... Roland haza ért^^ Dante,Kuksi meg Peti^^ este házibuli^^ holnap meg jön Buczy. majd kimegyek érte vhova mert tuti nem talál ide békásra:DDDDD anyu csinál neki fülcsit^^

ÚJRA FELREGELTEM LOVE.HU-ra xdxd ANNYIRA UNATKOZTAM.:DDDD am meg kajak jót nevetek az ottani embereken:DDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése