Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. szeptember 2., szerda

egy nap tomival petivel és dantéval ^^


hát ujsuli. szervezetlen. demajd kialakul minden:) bizom benne h jó lesz^^

délután talltam petivel és dantéval^^ aztán tesom is csatlakozott hozzánk. együtt mentün k anyuhoz meg auchanbe^^ onnan át bksra. kib aszott jól elvoltunk, imádom ezt a sok hülyét egy rakáson^^

ja és myvip bemutatkozásom:
hella sztrapi vok^^ szólis igy kössz :D
elég fura csaj vagyok...

nem tartozom semmilyen stílushoz. ahova megyek ott jól érzem magam^^ ennyi :)

//////////////////////////////

életem eddigi legszebb és legfurcsább korszakát élem^^ új suli, érdekes emberek, zenekar, családi idill, meghitt pillanatok, barátok és a velük töltött órák/napok, és a szabadság érzete^^ ennyi kell a boldogsághoz.mindez egy fillér nélkül megvalósult^^ nekem nem kell gazdagság és pompa, a lényeg a szeretet amit adhatok, és a pozitív visszajelzések amik jól esnek.^^és a törődés, hogy érzem, hogy fontos vagyok és ezt tudatják és éreztetik is velem(L) spirit journey (L)<333


imádom a zenekarunk összes tagját, a barátaimat, a haverokat a zenét és mindent amit te még el sem tudsz képzelni^^ eléggé nyitott vagyok szerintem.

ja és asse érdekel h új suliba beszólnak minimum 10en ha végig megyek a folyosón, mert én büszke vagyok magamra és tisztában vagyok az adottságaimmal.eleinte zavart a negatív vélemény, de most már egyszerűen élvezem ha beszólnak.legalább engem észre vesznek és nem mennek el mellettem mint aki ott sincs... nem akarok tucat ember lenni...

csak annyit akartam elérni h kitünjek mások közül.akár külsöleg akár belsőleg, nem érdekel az sem ha negatív véleményt alkotnak rólam.ez vagyok én, akinek nem tetszik hangoztassa vagy kussoljon örökre :DDDD

SPIRIT JOURNEY(L)ÉLETEM(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése