Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. szeptember 30., szerda

európa 2000 látogatás:DDD




ma úgy döntöttem, hogy nem megyek be suliba (petzelt), és ellátogatok nyílt nap alkalmából a régi középiskolámba, az európa2000be. úgy terveztem, hogy fél10re már ott leszek, de sajnos csak negyed 11 után valamivel értem oda, hiszen az az út, ami elvileg 20 perces, több mint egy órát utaztam, mert valami baleset volt meg gyújtogatás, és beállt a dugó-.- na m1. végre oda értem.Anival beszélgettem, (fornettis eladó nő), vele nagyon jóban voltam tavaly is aztán eljött a kicsengetés. bementem, fel a lépcsőn, Oszival találkoztam, egymás nyakába ugrottunk:) aztán Krisztivel meg DorcivalaZtán buksival és Mercivel(L) buksival megöleltük egymást, Mercinek köszöntem puszival, aztán berohant, majd kijött az egész osztályom h itt vagyok. mindenki megölelt, mondták h agyon hiányoztam nekik, és h jöjjek vissza, meg h látni… megpuszilgattak meg minden. úgy elsírtam magam mikor beléptem a terembe h el nem tudom mondani :$$ bent maradtam 3 órát. a volt barátommal,fekete Marcival is tudtam beszélgetni rendesen. megbeszéltük h pénteken találkozunk a Szentlélek téren. aztán suli után Danim elkísért az árkádba fülbevalókat venni meg pc-t. aztán kajáltunk egyet a mekiben DDD haza felé találkoztam gelóval is(gelóczi gergő) mondta h fel fognak lépni a pecsÁba most szombaton 2kor. ilyen ingyenes egész napos izé lesz, szal jöjjön sok ember DD haza értem, be is raktam nagy nehEzen a fülcsiket meg a pct, boldogság van^^ főleg h fölvett egy srác suliból, akivel már nem tom mióta nézegettük egymást. jóóóó éccakát ennyi mára

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése