Útravaló az élethez:)

Boldogság s szeretet kísérje utam ezentúl,
az egész életemet a szeretet töltse ki.
Aki engem szeret, ne taszítsam el magamtól,
hisz ők tanítottak meg igazán szeretni!

By: Sztrapi_sg
2009.XII.27.

2009. szeptember 27., vasárnap

imádom, egyszerűen imádom :D


hát ez a hétvége is úgy volt tökéletes ahogy volt :DDDD
a fiúk ugyan olyan hülyék mind eddig. ^^ Dantét este megmasszíroztam. aztán bementünk a fürdőbe h lemossam a krémet a hátáról. letolta a seggéről a gatyát h ne legyen vizes. aztán belelöktük őt a kádba. xD petit is utána löktük, aztán végül én is oda kerültem:DDDD ránk csukták az ajtót, mi meg együtt 3-an pancsiztunk a sötétben xD KURVA JÓ VOLT XD
:DDDD
Dante aztán csupasz seggel rohangált a lakásban xd néztünk star warsot is, de én személy szerint nem szeretem xD sztem tiszta gagyi xD na m1...


este Dantéval sokat beszélgettünk. olyan szó fosása volt mint még soha. csak így néztem h ezzel mi van. de így legalább megtudtam még pár dolgot az érzéseiről és a lelki világáról :)

nagyon szeretem ezt a kis hülyét *.*

MEG PETIT IS MEG KUKSIT IS MEG ROLANDOT MEG BÁTYÁMAT MEG ANYUT ÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍSSS*.* <33333

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése